TRIPPED

I was having such a blast that I literally forgot to breathe. HAHAHA.

IMG_3645

Hola everyone ~~

Your goddess is extremely lazy. She has been neglecting her blog readers and stream viewers but that’s going to change because shes hereeeeee.

I am still waiting for the most important call of my life. It hasn’t arrived yet and I do not have a good feeling. But a part of me believes that my grandpa will send down his blessings from heaven.

So yes after Melaka I went to do snorkeling in Bintan. The place I stayed was largely fantastic and they have packages for singles just in case you want to go alone as well. This is their official website:

Home

IMG_3649

IMG_3651

IMG_3652

IMG_3654

IMG_3658

IMG_3660

IMG_3678

I highly recommend this place because its awesome as hell. I got to stay in the Jacuzzi suite. Yes, you got it right. I have a Jacuzzi sitting in my balcony overlooking the sea. Kinky as anything… the couple next door were having some really rough sex.

IMG_3681

They have this activities board that tells you the timings of the activities they provide. It’s all affordable and quite an experience. I chose snorkeling, which included the kelong visit. Extremely worth it. HAHAHA.

 

You get to jump onto that net right in the sea. Really fun. I did it a couple of times until my dive instructor laughed at me. HAHAHA.

They kept the live lobsters and prawns at the Kelong, and will deliver it when the hotel guests order the seafood feast for dinner.

 

Had the spa which was included in the package that I took. I really liked the scrub and mask. Made from natural ingredients and smells delicious. I read somewhere, if it’s safe for you to eat, its safe on your skin.

IMG_3712

Dinner is included in the package. I had the lamb chops over the seafood feast because lamb. I just cannot resist. HAHAHA.

IMG_3716

IMG_3717

The food is exceptional :’D I was expecting lesser because it was part of a package and you know normally they will give u some shitty ass fare. Mango juice was from freshly blended mango, you could still taste that lil fur strands when sipping it.

Lamb chops were out of the world – Beautifully grilled until tender. I had to pass my compliments to the chef. You hardly get good lamb chops in Singapore! Most of them cost a bomb too.

I highly recommend you to try this if you love lamb just as much as I do.

IMG_3715

The chairs by the beach were romantic as hell but I walked over to the swings and I nearly froze because it looked like a scene straight out of conjuring or the exorcism.

IMG_3719

IMG_3720

I half expected a pontianak to appear in the photo after snapping this pic. Freaking scary as anything.

IMG_3737

But I couldn’t resist the swings because Singapore don’t seem to have any more left :’D

I loved the swings. They were the traditional kind, made from wood and rope. No creaky sounds that serve as a painful reminder of how you are no longer a child and how fat you are. HAHAHA.

IMG_3741

_______________________________________________

I would definitely visit the resort again. Hope you guys like the review and let me know if you are going to give it a shot! Bring me with you xD

My next destination was PHUKET.

IMG_4284

I think I found my most favorite thing about Changi Airport and that’s their toilets. Its the cleanest across all the places and countries I have visited and just LOOK AT THAT LIGHTING. Full windows with airy ceilings. God I look just like a goddess here 😉
HAHAHAHAHA U DIDNT SEE THAT.

But well I really hope I will be going to their toilets more than just often…

The place I stayed at is

Avista Hidden Getaway.

I used Agoda. Its a lovely place and was highly recommended on their website.

It IS really gorgeous. It felt like the palaces of the greek gods. Hehe. And the staff are all dressed in long white flowy dresses that really completed the look.

IMG_4294

IMG_4296

IMG_4299

And how would ANYONE resist sitting in the lounge chairs set in elegant marble, surrounded by softly illuminated water.

Absolutely heavenly. hehehe.

IMG_4306

IMG_4308

IMG_4311

It’s facing the full view of the mountains, and a huge Jacuzzi lies in the open on the balcony. I didn’t pay for this room actually. I booked the cheaper one. But due to some (fortunate) mistake they upgraded me for free. HAHAHAHA.

 

They have an infinity pool overlooking the wilderness, with a pool bar that angmohs really love. HAHAHA.

IMG_4472

IMG_4501

IMG_4498

IMG_4504

I swam a little and then sought refuge from the sun at the water jets massage area tucked away at a cosy corner of the pool.

And then, one more tick off my bucket list; I finally got to do my parasailing.

It was just a really really short experience and fucking expensive.

Costed about 70 SGD inclusive of tips, for just a mere 8 mins? Totally not worth it.

IMG_4386

Laid on the sand and pondered about how loserish my life is whilst constantly getting approached by peddlers. It was kind of overwhelming to be bearable.

Made a sandcastle with a moat with my bare hands. Miss the days as a child with my own set of sandcastle tools. Lol.

IMG_4473

I found this extremely cute. LOL. For all the drunk people that overstayed in the pubs, you can make your own hangover cure here in their restaurant at the hotel.

IMG_4341

IMG_4345

IMG_4346

IMG_4402

IMG_4405

I got coerce into entering this really ditsy looking bar and god damn, the waitresses are like hungry ravens, hard selling you into buying them shots so that they can get commission. Like what the fuck, you approach me?!?!?!? Why would I buy it for u xD

It got pretty annoying because they will NOT stop asking you for it. I had a couple of beers and left. And its pretty expensive too. One beer is about 16 SGD.

Like motherfucking christ, what is it made of!??!! GOLD FLAKES? OR was it brewed for 10000 years.

IMG_4430

I had a strawberry daiquiri as well that tasted worse than the cough syrup you find in clinics.

The massages in BKK are only about 8 SGD (200 THB) per hour, and the 3.5 hours full body treatment is only about… 35-40 sgd?

Its about 80 sgd here. WHAT THE FUCK. And only 2 hours.

IMG_4347

IMG_4348

IMG_4353

IMG_4365

I sported a tan and felt like I really changed nationality. God damn.

IMG_4344

Had lunch at coffee club because apparently they have no street stalls here that sells proper and delicious food unlike Bangkok.

IMG_4377

It was good tho. HAHAHA. dat burger. worth running 50 km.

IMG_4315

My favorite meal is the traditional basil minced pork that I ordered as room service at the hotel. CAN YOU BELIEVE IT. ITS CHEAPER THAN THE FOOD I HAD OUTSIDE. God damn. Fucking overpriced shit everywhere.

But I finished the entire thing xD

And so that pretty much sums up my Phuket trip. I would say… I don’t think I will go back there again. Maybe to other parts, but definitely not to the same place. Everything is too touristy and too catered to the western market.

_______________________________________________

ANYWAY DID I TELL YOU GUYS I ADOPTED A STRAY AND Z NAMED HER GYRO. HAHAHAHA

IMG_4588

IMG_4591

IMG_4618

IMG_4622

My little baby. I miss her alot whenever I see lycan. But I don’t know if I will get to see her again because Z and I have kinda ceased all communication. Or rather, I gave up on trying to make things work.

lovingforever

The feeling of loving someone so much, really petrifies me sometimes. Especially when the pain he inflicts on you just cuts you so deep into your soul, and there’s just so much pain that you don’t know what to do with it nor how to make it stop.

OK SORRY LOL SO EMO ALL THE SUDDEN WTF. GET YOUR SHIT TGT MISS VALEISKY.

ANYWAY WAS AT SOME RANDOM ULU JB MALL WHEN I SAW THIS:

IMG_4599

Creepy as fuck. This is not meant to be an insult to any religion whatsoever. JUST WHY WOULD YOU DRAPE UR MANNEQUINS LIKE THAT.

Went to KL for Gameplan and Ages. ALL THE CUTE YOUNG VIRGINSSSSS WHERE U AT.

IMG_4669

With the extremely sexy and handsome + eligible + alot of cpf + pro clinkz on our way to KL sentral. LOL.

This is the famous beef noodles one stop after KL sentral, At Pasar Seni, the chinatown area. You definitely need to have it.

IMG_4670

Played drunk jenga HAHAHAHA.

IMG_4684

IMG_4717

 

So yes to sum up my KL trips I basically did nothing but eat drink and sleep. Such life. HEHE.

Anyway Congrats to Signature Trust for winning AGES. Their support made me wet. TOO GOOOOOOOOOOOD XD

I will update again. Bali + Ages ;D

And YES I WILL BE STREAMING THIS WEDNESDAY AND THURSDAY. 😀 catch meeeeeeeeeeeeeeeeee

I love you guys. Good night. (Actually not good night, Im going to play dota but yes good night)

HAHA.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s